Bilbesiktning

I dag har goa frun besiktigat vår andra bil. Det var inte så farligt som jag trodde, en styrled, en lampa och så den last kännande ventilen. Vet egentligen inte om han som genomförde besiktningen verkligen tittade eller han bara dömde ut just den sista för att den var rostig för när jag kollar på den så var det ett enkelt fel så jag tror den hade fungerat bara han hade tryckt till lite på den men men nu är den fixad, hoppas jag.

Goa frun är fortfarande ordentligt förkyld, tycker synd om henne. Som tur var kunde hon sluta tidigare från jobbet i dag så hon har väl kunnat vila lite. Än så länge har varken jag eller Ludvig blivit förkylda men det är väl bara en tidsfråga innan det händer.



Avslutar med en påminnelse om att det snart är sommar igen.


Kommentarer
Postat av: erics mamma

Du vet att det är obligatoriskt att pyssla om sin fru 24 timmar om dygnet när hon är sjuk va? En till kladdkaka vet jag :)! Kram M

2009-01-24 @ 12:26:12
URL: http://www.lill-buddha.blogspot.com
Postat av: Sofie

Snart sommar..åh vad jag längtar.. Fast först vill jag ha en lång och fin vår :)

2009-01-24 @ 15:50:24
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0