Bloggtider

Måndagen har förflutit i ett nafs. Snart är det helg igen :)
När jag kom hem hade Ludvig precis sovit lite eftermiddag, tänk vad skönt att kunna göra det. Trots detta var det inget som hindrade honom från att sova lite till på mitt bröst efter att han ätit middag. 

Tittade på Kallt blod, heta känslor i stället för Idrottsgalan, räknar med att jag kan läsa om den i tidningen i morgon, sedan gillar jag ödlor, ormar och grodor, egentligen alla djur.

Nu skall det bli ett tidigt sänggående efter att jag skrivit detta inlägg, om det nu går att lägga in. Jag har märkt att tiden runt 20-22 är bloggtider. Blogg.se blir långsamt då och uppdateringen sker sällan. Det är ju lite tråkigt när man som jag bara hinner med ett inlägg om dagen. Vill ju att det skall komma upp så snabbt som möjligt.



Lägger in några bilder på, i mitt tycke, hyffsade idrottsutövare.Jag listar ju ut att varje generation har sina idoler och tycker att de är de bästa som funnits, generationen innan mig hade väl Ingmar Johansson och GRENOLI, Den efter mig har väl Jon Olsson, systrarna Kallur, Carolina Klüft mm.
För er som är lite yngre kan jag skriva vilka de tre utövarna på bildern ovan är från vänster till höger:
Tomas Ravelli, Hans räddningar i VM-straffläggningarna -94 får mig fortfarande att gråta.
Jan Ove Waldner, Är övertygad om att han kunde valt vilken sport som helst och blivit bäst i världen i den.
Ingemar Stenmark, Herre gud vi fick ledigt från skolan när han åkte, behöver jag säga mer?

Avslutar med en bild på det två bästa som finns...Jag bara älskar dem!


Kommentarer
Postat av: Lillan

God morgon! Åh stentröga jag!;) Vad ska jag skylla på?? Blond ?Ja! Måndagmorgon var det ja?;))

Ha en underbar dag!

2009-01-20 @ 05:25:34
URL: http://lillanslilla.blogg.se/
Postat av: Angelica

jo det är ngt jag har lärt mig. Med första barnet blev jag jätte rädd så fort han slog sig nu vet jag att de oftast klarar sig rätt bra i fall.

2009-01-20 @ 09:16:48
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Sofie

Snart är det helg igen ja :)



Skulle gärna sett idrottsgalan men jag missade den pga jobb och träning..

2009-01-20 @ 21:14:43
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Marcus B

En sen kommentar men första gången jag är inne på bloggen.

Tomas Ravelli???? Vad i helsicke gör han på en lista ihop med Waldner och Stenmark?????

2009-01-23 @ 15:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0