Det blev som jag trodde

Trappräcket (djävulens) blev givetvis inte klart. Jag får ursäkta mig med att det skall målas igen och att jag inte har samma möjlighet som inredningsprogrammen på tv där färgen verkar torka på 2 minuter. Därför blev det andra saker som gjordes istället, kanske inte lika viktiga men ändå. Jag gjorde till exempel bakgrunden till mitt blivande vivarium klart efter justeringar, hoppas det blir bra denna gången. Sedan så... ja vad har jag gjort ??? troligtvis inget...Så jag visar en bild på det enda jag har gjort i dag. Sedan en bild på Ludvig förstås.



Anledningen att blomman redan är planterad är att jag fått göra justeringar för att det inte blev som jag ville och i stället för att ta bort blomman och plantera om den fick den sitta kvar, få se om den klarar sig .



Har själv aldrig gillat teletubbies men Ludvig har ju onekligen smak för dem. 

Kommentarer
Postat av: erics mamma

Kikar in via Ludvigs mammas blogg. Hon har varit en trogen följeslagare till min egen. Kul med en man som bloggar!

2009-01-07 @ 12:13:58
URL: http://www.lill-buddha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0