Det tar tid för vekheten att lämna...

Nu har jag varit ute och sprungit en liten runda 6 km, 5 min/ km. Det är väldigt tungt just nu, beror väl på att jag inte sprungit speciellt mycket under 3 månader. Hoppas på att komma igång igen snart gäller bara att hålla i och inte ge sig och vika sig för soffmonstret som slukar en direkt man sätter sig ner.

Jag har märkt att de flesta bloggar handlar om mode så jag får väl ge mig in i den svängen också för att locka lite flera läsar och eventuellt en och annan kommentar.
När jag springer har  jag ett par under byxor, ett par  nya byxor, en undertröja , t-shirt och L3 jacka, allt från Craft ( http://www.craft.se/). På fötterna har jag ett par strumpor , running från Seger (http://www.seger.se/) samt ett par Asics GT 2130 ( www.asas.asicseurope.com/web/show ). Skorna kan ni se på bild i mitt förra inlägg. Övrig träningsutrustning jag har är en Polar RS 800 G3 pulsklocka (www.polarpuls.com/sv). Den senare är ett ypperligt hjälpmedel när jag utvärderar löpningen och planera nästa pass.



Skönt att jag aldrig gjort anspråk på att vara modell. Till och med Ludvig ser lite skeptisk ut, ja till och med skrämd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0