Djävulens trappräcke

Sista lediga dagen innan jobbet börjar igen, tusen saker att göra men känslan är att inget blir gjort. Jag måste bara göra klart trappräcket på ovanvåningen så att Ludvig inte går/ kryper/ rullar ner. Problemet är bara att det är så tråkigt att göra det och att det finns säkert 10 andra saker att göra som är roligare.
Thumbnail
Det dj..la trappräcket. Att det ser ut att vara snett beror nog på att det är de också men jag orkar inte bry mig om det. Allt jag hoppas på nu är att jag hinner få det på plats i dag så en sak kan försvinna från att göra listan.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jo då dagen vart bara bra för oss :)

Barnen blev då glada för klapparna oxå så allt för bortskämda ser dom inte ut o vara.. men dom är säkert som man själv var som barn, inte alla gånger så super glad över sockar och dyl i paketen :P

2009-01-06 @ 16:13:03
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja dina tankar/funderingar går lite åt rätt riktning :)

Snö och oplogade skridskobanor gör att man letar sig in till ett litet större samhälle. Första gången vi försökt åka inne i vindeln och där visade det sig inte finnas någon spolad skridskobana utomhus. Väldigt snopet för oss som hade tänkt åka utomhus just som du nämnde för att få frisk luft.



Inne i Umeå finns det en hel drös med spolade isbanor utomhus. Att åka på sjö, älv el hav gör vi inte då det är så dålig is och med dålig syftar jag på ojämn osv.

2009-01-06 @ 18:10:26
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0