Hemmadag

Nu så är min vecka på jobbet slut. I morgon skall jag vara hemma hos Ludvig när goa frun jobbar. Hennes första arbetsdag på 10 månader. Inte så att jag avundas henne efter att ha varit hemma så länge, inte för att hon varit ledig, hon har ju tagit hand om Ludvig när jag jobbat, utan mera för att det är ändå en omställning att behöva ge sig i väg på morgonen.

Får de vad jag och Ludvig hittar på i morgon. Jag har en plan om att köra och köpa saker så att jag kan fortsätta med terrariet, sedan lite andra saker för att pyssla här hemma. Hoppas bara vädret blir bra så att vi kan gå ut lite också.

Nu ska jag gå och mata snäckorna med sallad sedan blir det nog sängen.

   

                                    

En goo och glad spökkille.

                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0