Historiskt trött

I natt satt jag uppe halva natten för att skriva en av de uppgifter som skall göras på den distanskursen jag läser. Den jag skrev i natt handlade om första världskriget. Visst blir det saker skrivna när jag kan sitta ensam och frun och Ludvig sover men hela dagen efter är ju förstörd. Så trots att klockan är 15 nu så känns det som om jag skulle kunna gå och lägga mig och bara sova flera timmar. Det tråkiga är att jag troligtvis måste göra samma sak i natt för att få det klart i tid. 
Skall dock ta chansen att skriva lite till nu när frun och lilla killen skall ut och gå en runda. På det sättet kanske jag inte behöver sitta uppe i natt.



En av de böcker jag använder mig av när jag skriver.

En sak till...den försvunna snäckan är åter. Hittade den på det mest givna stället, matskålen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0