Måndagskväll

Efter en vanlig dag på jobbet med förvånandsvärt lite nya ingångsvärden så är det nu kväll. Jag har hunnit med att pyssla lite med vivariumet och det närmar sig mer och mer att jag ska hälla vatten i det och lägga bottensubstrat, ska bli kul att testköra det...igen.

Sitter vid datorn med Ludvig som vänder och vrider sig, inte lätt att sitta still när man är 9 månader.

Har konstaterat att ju mer ytliga inläggen i en blogg är, ju mera läsare och kommentarer får den bloggen. Vet inte riktigt vad jag skall skriva för att lyckas med detta, varken mode, shopping, inredning eller tävlingar om smink är ju min grej. Men jag kommer nog att hitta min nisch gäller bara att hålla ut lite.




En bild på det djuret i familjen som varit med på minst antal bilder här, Sir Maxwell´s Java

Kommentarer
Postat av: Elin

Det är sant, men barn har en vana att lägga mackan upp och ner utan att tappa den :)

2009-01-26 @ 20:11:15
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0