Trovärdighet

Så var det fredag igen, tiden rusar. Helgen innebär att jag skall hinna med att göra allt det som jag inte hunnit med i veckan, vilket i sig är orealistiskt att jag skall göra. Måste dock gå in med fanan högt.

Såg lite på tv innan och såg en reklam för ett program som faktiskt sänds just nu, nämligen Skavlan. Har sett lite av hans tidigare program men för att trycka på hur bra han är så hade SVT i sin reklam använt ett citat av Liza Marklund från expressen 2008 som lät  " Skandinaviens största programledare". Jag bara undrar vilken trovärdighet Liza Marklund har i sina uttalanden efter den så kallade gömda debatten? Lite har hon sjunkit i allafall på min trovärdighetsskala. Återstår att se om det var ett klokt drag av SVT att använda Lizas citat.

I kväll så har jag badat Ludvig. Något som han tycker om mer och mer. Efter badet kan man i bland undra om jag också badat för han plaskar och slår så i vattnet att det stänker över hela mig och halva badrummet blir vått. Han är dock inte lika glad när han är tvungen att gå upp från badet. Han skriker och sprattlar som en fisk på torra land.

 En nybadad kille.


Kommentarer
Postat av: Angelica

nja tid finns ju. Kanske bara lite mindre spontant.. haha men det går alltid att lösa tidsbristen :P

2009-01-16 @ 21:49:43
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0