Länge sedan sist!

Oj vad tiden går. Länge sedan jag skrev ett inlägg nu och när jag tuttade in i dag såg jag att jag ändå hade tre besökare, stackars er som tittar på min blogg utan att jag skriver något, jag skall bättra mig och skriva mera inlägg.

Det är skönt med långhelger speciellt när det är fint väder. Man hinner med att göra så mycket. I fredags var Ludvig och jag själva hos mina föräldrar då goa frun jobbade. I lördags var vi hos goa fruns föräldrar i Skåne, i söndags var vi " bara" hemma men hann med att göra en hel del trädgårdsarbete, vi skall göra i ordning en rabatt vid entrén till huset.
 I dag så har jag förutom fortsatt med rabatten återigen varit hos mina föräldrar, denna gången var goa frun med, och gått en liten runda där. Sedan i kväll så har jag tränat fotboll, det är så skönt att kunna träna igen utan förkylning.

Här kommer lite bilder från helgens begivenheter.

 Ludvig gungar i en gunga som vi satt upp på altanen på baksidan av huset.

 Ludvig är ute och går med mormor.

 Små tulpaner i en rabatt, inte den rabatten jag håller på att gräva i men ändå.

 Jag vet att det är egoistiskt men han är söt. Tur att han är lik sin mamma.

 Spanaren.

Kommentarer
Postat av: Angelica

tack för din röst, ser ut som att det är den som kommer att vinna oxå :)



Ja du snön skulle man helt klart behöva få iväg nu. Tinar dock rätt fort varje dag nu tycker jag :)

2009-04-14 @ 11:42:18
URL: http://tvattlapp.blogg.se/
Postat av: katta

glöm inte fruns födelsedag ---- ler kram på er från faster katta

2009-04-15 @ 17:30:40
Postat av: Tezzan

JAvisst e dem underbara dem små liven..

2009-04-21 @ 10:56:50
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0