Fredagskväll

Denna veckan har jag jobbat en del kvällar därav att det inte blivit några nya inlägg på två dagar.Men nu så är det helg och jag har varit hemma med Ludvig en dag och det är ändå två dagar kvar på helgen, kan säga att den tiden behövs för att ladda batterierna. I dag har Ludvig och jag busat lite här hemma sedan har vi varit på mitt jobb och hälsat på, inte ens när jag är ledig kan jag slita mig :) Nja såg det som att lika väl att sitta här hemma ensam kunde vi åka en runda och störa andra när de arbetade. I helgen blir det som sagt bara att vila, har egentligen inga planer alls och det är riktigt skönt.

Ja det höll jag på att glömma, Ludvig fick kallelse till tandsköterskan, han skall dit på tisdag, tur att några tänder kommit fram så de har något att prata om.

 Lär ju knappast blir någon undersökning när Ludvig likt personen på bilden endast har få tänder, i Ludvigs fall är de två stycken.

 Ludvig och hans pappa.

  Ludvig på resande fot.

Kommentarer
Postat av: Elin

Det man gör idag slipper man göra imorgon :D

2009-02-06 @ 22:02:02
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahah det skulle va hoppade höjdhopp men glömde halva ordet:P

2009-02-07 @ 01:25:32
Postat av: Angelica

ja om inte annat så borde vi ju få upp på de andra två honorna som vi har.

2009-02-07 @ 08:46:29
URL: http://tvattlapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0