Jag erkänner att jag hade fel.

Förra veckan tolkades det som om jag klagade på melodifestivalen och jag fick en del mothugg på detta. Speciellt på jobbet. Egentligen var det bara en individ, Per.

Nåja att jag klagade då kanske var lite fel jag skulle sparat mig till i kväll i stället. Någon måste skriva ett bättre manus till programledaren för det är ju riktigt dåligt. Men det är ju klart läste på Aftonbladet i veckan att hon är riktigt stor eller mer exakt som rubriken sa... "Petra Mede på utländsk porrsite... ett tecken på att hon blivit riktigt stor", ber om ursäkt om citatet inte var 100%, men jag tycker ändå det säger en del om kvaliteten. 

Jag vet ju också att det finns flera kanaler så varför slutar jag inte att klaga och byter kanal? Jo,  jag är ju inte ensam här hemma, goa frun tycker det är roligt att se på melodifestivalen så jag har ju inte så mycket till val. Det finns dock en positiv sak...det kan bara inte bli sämre nästa vecka...eller!!??

 Är jag ensam om att tycka att detta är en tävling som borde ändras och kanske rent av läggas ner?

Kommentarer
Postat av: Emma

i kväll var det ju bättre !

2009-02-14 @ 23:54:44
URL: http://emmalennartsson.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag älskar Melodifestivalen! .. Missade förra veckan men såg det igår..



..tyckte det var ganska bra låtar. Petra var kass, hon läste från sina kort hela tiden och tittade knappt i kameran..



Men det är för mycket klydd med röstningen hit och dit.. så jag tycker absolut att det borde göras om på något sätt.

2009-02-15 @ 12:43:32
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Marcus

Det spelar ingen roll hur dålig melodifestivalen är, den kan alltid bli sämre. Precis som den har blivit varje år sedan Nils Dacke fick för sig att den där Gustav Vasa inte var en trevlig prick

2009-02-15 @ 19:21:32
Postat av: Bodil

Jag är nog inte heller så stort fan av melodifestivalen, även om mina kompisar verkar tycka att jag är det i smyg. Allt är bara för mycket nuförtiden, tusen deltävlingar, hundra omröstnigar och så. Ett program en gång räcker.

2009-02-16 @ 14:56:14
URL: http://bodil.blogg.se/
Postat av: Vesslan

Hej Peter! Jag tycker du ska sluta hacka på Per. Han verkar ju va en skön, snygg snubbe med goa värderingar. Du kanske iställer skulle lyssna mer på honom å kanske ge han ett lönelyft eller nån tbi istället. Tror du har massor att lära av honom.. Ha d så bra!

2009-02-16 @ 21:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0