Möteskväll

I dag har dagen ägnats mycket åt utvecklingssamtal, en nog så viktig del i mitt arbete. Det går ju dock inte att planera in för många på en dag för då blir i allafall jag riktigt trött i huvudet. Genomförde två idag och skall genomföra tre i morgon. Tre är nog max för vad som fungerar.

Under kvällen så har jag varit på möte med idrottsklubben. Detta har gjort att jag inte träffat varken min goa fru eller goa Ludvig speciellt mycket idag och det är tråkigt att det blir så. Som tur är var i allafall frun vaken när jag kom hem, Ludvig smög jag in och tittade på när han sov.

Nu ska jag själv gå och lägga mig och sova så jag är pigg i morgon.

Ja just det, undrar om Ludvig kan sova ordentligt i natt, han är säkert nervös för tandläkarbesöket i morgon :)

 Sovande kille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0