Natti natti

Dagarna flyger förbi samtidigt har jag svårt att hålla koll på om jag gjort saker i dag eller det var i går jag gjorde dem. Det är väl ett tecken på att det händer en del som det gäller att ha hyfsad koll på.

Har hunnit med att ombesiktiga den ena bilen idag och den gick igenom efter att jag gjort de nödvändiga reparationerna.

Jobbar endast tre dagar denna veckan, det är i sig skönt men också jobbigt för det blir en del saker som jag vet bara skjuts upp tills nästa vecka.

En fråga till er som eventuellt läser detta och själva har en blogg på blogg.se; Retar ni er också på att allt är så segt på kvällen? Det tar ju evigheter bara för att komma in och skriva ett inlägg.

Klockan är inte mer än 21:30 men tänkte ändå gå och lägga mig nu. Ludvig sover sedan 1 timme tillbaka och jag hoppas han sover hela natten.

 Sovande Ludvig.



Så godnatt på er!

Och som Jim Carrey säger i Truman show. "Om jag inte ser er i morgon, God morgon, god middag och god kväll"

Kommentarer
Postat av: Bodil

Vilken söt filt med tummen på. Tummen var faktiskt min tanke till doptårtan innan jag slutligen bestämde mig för barbapappa..

2009-02-23 @ 22:47:14
URL: http://bodil.blogg.se/
Postat av: Ida och Elin i Dragsnäs

Hej, istället för blogg.se kan man ju alltid lägga sin blog på blogspot.com, betydligt snabbare och mer stabil... där kör vi... Hälsa Ludde... Mvh Ida und Elin

2009-02-26 @ 17:46:11
URL: http://idaochelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0