Slösöndag

I dag har jag mest legat på soffan och inte gjort något alls. Känner mig helt u form idag. I går kväll tittade vi på denna underbara (ironi) melodifestival, är jag ensam om att tycka att det är lite gammalt och tjatigt? Visst kan det vara kul med tävlingar men det behövs förnyelse och när man försöker göra förnyelse då blir det "tittarstorm" enligt aftonbladet.
Jag tycker mig känna igen de flesta av låtskrivarna sedan de senaste 4-5 åren tillbaks, och jag är absolut inte en melodifestival fan. Varför hetsar jag då upp mig över detta? Jo för att alla medier fylls av detta evenemang de närmaste måndaerna framåt och väldigt lite utrymme ges till annat så det går ju faktiskt inte att undvika.

Så, nu har jag klagat av mig lite. Ska gå och lägga mig på soffan igen och hoppas att jag mår bättre i morgon då det är dags för jobb igen.

 



Ett par bilder på Ludvig i sin gåstol. Han racear rundor runt bord och stolar. Kan ana hur det blir när han börjar gå själv, han kommer väl att springa runt som en galning :). För honom är det ingen slödag

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det har varit väldigt mycket snack om Melodifestivalen idag.. man känner sig lite utanför.. :P Men jag har förstått att vi verkligen inte missade något..

2009-02-08 @ 16:55:16
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hej världens bästa man!



Om du vill får du anta en utmaning som finns på min blogg!

2009-02-08 @ 17:46:07
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Per

Va fan Lembit sluta gnälla på melodifestivalen!! Det är ju kvalite utan dess like!! Medelålders kvinnor i latexkostym, kan ju fan inte bli bättre..

2009-02-08 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0