Sportlovsvecka

Nu är det mer en vecka sedan jag skrev ett inlägg. Jag kan inte skylla på att det varit sportlov för jag har inte varit någonstans, jag har jobbat som vanligt. Det enda jag kan skylla på är lathet eller snarare att andra saker känns viktigare än att skriva inlägg på min blogg.

Det har ändå hänt en del under veckan. Det är roligt att se att jag fått en reflektion på mitt inlägg från förra veckan där någon tycker att jag går för hårt åt stackars Per och hans tyckande om melodifestivalen, för den delen Per i senaste omgången fick du väl dit lystmäte uppfyllt gällande tighta kläder och korta byxor, nåja åter till kommentaren från Vesslan. Klart kreativt och roligt med en sådan kommentar jag hoppas att Vesslan är lika kreativ och framåt på sitt jobb och står upp för sina kamrater det skulle sanneligen göra det säkert lättare för de som är chefer om flera gjorde så.

Vad har då mera hänt i veckan? Föräldrarledig i torsdag och inarbetad tid i fredags gör att det varit en lång helg. Mycket skönt vill jag lova. Goa frun och Ludvig var hos svärmor och svärfar tisdag till torsdag. Lite tråkigt, saknade dem här hemma, goa frun och Ludvig alltså. Ludvig fick en pulka av moster som han provat här hemma, det går faktiskt att åka pulka även i södra Sverige. Jag har hunnit med att träna lite fotboll, måste få bättre ordning på tränandet i allmänhet. Jag har skrivit klart tentan i historia delkursen, faktiskt precis skickat in den.

Nu efter att ha lagt Ludvig i sin säng hinner jag lagom konstatera att det snart är måndag igen...tiden flyger när man har roligt.

 Det gick undan i backen för Ludvig. Så snabbt att det inte gick att få skärpa i bilden.

 Skönt att bli upplyft i famnen när man trillat med ansiktet före i snön.

 Skam den som ger sig, upp på pulkan igen!

  Skönt att få komma in och äta något gott efter att ha varit ute i snön och lekt.

Kommentarer
Postat av: emma

hehe ^^



japp en ny dator stol och säng som ska beställas hoppas jag^^

2009-02-23 @ 00:14:55
URL: http://emmalennartsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0