Ännu en avklarad helg

Så ja, nu var även denna helgen avklarad. Det positiva är att jag faktiskt är ledig i morgon också, alltså en riktigt lång helg. Behövs för att ladda upp.

I kväll har jag mest tittat på tv, har ett enda program som jag försöker se varje vecka och det är Time team eller tidsresenärerna som det heter på svenska. Det är ett program som går på kanal 9 och handlar om ett gäng arkeologer som åker omkring i England (oftast) och gör korta 3 dagars utgrävningar på olika platser. Ja, jag vet lite insnöat men väldigt intressant. Att det är Tony Robinson som är programledare höjer kultstatusen avsevärt. För er som inte är så bevandrade och undrar -Vem f.n är Tony Robinson kan jag bara säga Baldrick i Black Adder. En kultserie där det huserade många välkända skådespelare, Rowan Atkinson och Hugh Laurie för att nämna två. 


 Time Team med Tony Robinson.


 Tony som Baldrick

Goa frun skulle bli imponerad om en enda läsare vet vem Tony Robinson är, så jag hoppas att du läser detta Marcus, för mitt hopp står till dig!

Kommentarer
Postat av: Elin

Bor ungefär 30 mil från umeå, men annars var det inte så illa gissat :D



Men snö har vi alltid på vintern och visst är det härligt...ett tag, men nu är man ganska less. Men som sagt så kommer ju även vårtecken hit med så småningom :)

2009-03-01 @ 21:48:28
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Sofie

hihi, nä de kan nog hitta på ännu fler intriger till Nip/Tuck.. Jag har nyligen börjat titta på det så jag har inte sett de första säsongerna.. tänkte köpa dvd-boxarna :)

2009-03-01 @ 21:52:17
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Pauline

Tony Robinson är ju Rowan Aktinssons undertjänare i Black Adder. Vet inte alla det? :D

2009-04-23 @ 00:10:28
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0