En sjukvecka

Vilken tråkig vecka det har varit. Efter att Ludvig blev sjuk förra helgen så blev jag också sjuk i måndags, först ont i halsen sedan snorig och hosta, idag är första dagen då det känns lite bättre.
Har sovit på bottenvåningen i två nätter för att inte störa goa frun och Ludvig när jag hostar.

Ja som ni förstår har det inte hänt så mycket i veckan. Det positiva hände väl i går då melodifestivalen äntligen tog slut. Varför är det så att trots det är dåligt kan man inte undvika att höra, läsa och se något av lätena som kommer från detta program?
Hoppas detta är sista året och att programmet självdör likt en pestråtta i 1300-talets Venedig.

 Till er som fortfarande har snö så visar jag en bild på lite krokusar i vår gräsmatta.

 I går såg jag staren också, rättså skönt att höra dem när man är ute.

 Fortsätter med bild på papegojblommorna, de är 7 år gamla och har blommat 3 år. Känns nästan lite exotiskt att ha dragit upp dem från frö till blomma. Tyvärr blir de så stora att det är svårt att ha dem inomhus på vintern.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Melodifestivalen var ju riktigt bra iår!!

2009-03-15 @ 11:51:31
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hihi.. Jag är schlagertokig och har alltid älskat melodifestivalen.. Men iår har jag hört fler än mig som tycker att många av bidragen varit bra..

Så det är nog så att du tittat på nån annan festival igår.. ;) hehe

2009-03-15 @ 12:03:12
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0