Heter det inte telefonkiosk?

I kväll blir det bara ett kort inlägg, måste bara kommentera felstavningarna i nyhetsprogrammen på TV.

Som ni kanske vet skall det skickas upp ett nytt superteleskop i rymden för att kunna hitta andra jordliknande planeter i universum. När denna nyhet presenterades i ett av nyhetsprogrammen så stod det i den lilla blänkaren längst ner på sidan " nytt teleskåp". Är det att NASA skall skicka upp en telefonkiosk eller vad menar de?
Jag vet också att jag själv inte är  bra på att stava men jag jobbar ju inte heller på Rapport.

 NASA skickar upp telefonkiosk i rymden?!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nja, jag vet inte om det är såå synd om oss som har mycket snö. I alla fall är jag glad att det är "lite" snö fortfarande kvar eftersom vi ska fara på en skotertur imorgon :)



Men sen kan gärna snön få försvinna!

2009-03-06 @ 21:57:00
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0