Krasslig kille och en utslagen blomma

Ja, så kan man väl sammanfatta dagen.

Ludvig sov riktigt länge i dag på morgonen men det var först när vi körde till hans farmor och farfar som det märktes att han inte var riktigt kry. Dels var han lite hängig när vi var där sedan när vi kom hem så var det inte bättre. Stackaren har sovit nästan hela kvällen. Hoppas det hjälper med sömnen så att det går snabbt över.

Jag har ju tidigare skrivit om vår papegojblomma som hade fyra knoppar. I dag har en av de fyra slagit ut.  Jag tycker de är lika fina varje gång, de blir ännu finare när de vecklat ut sig ytterligare lite till.

Nu skall jag gå ner till goa frun och Ludvig där den ena tittar på melodifestivalen och den andra ligger och sover och har ni läst vad jag skrivit innan så fattar ni nog vem som gör vad.

  En sjuk och hängig Ludvig.

 Nyutslagen papegojblomma.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Hahaha PETER! Tänkte härmed bara meddela att Johan Becker var en av deltagarna på Fame Factory, långt innan Idol. Kanske tänkte du på Emd?

2009-03-08 @ 17:56:50
URL: http://bodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0