Måndagmorgon

I dag var det slut på det soligavädret här. Det är ju ändå skönt att kunna vara hemma samtidigt som goa frun, blir inte så mycket hemma tillsammans annars för när jag är ledig jobbar hon. 
Jag har precis städat lite här hemma sedan ska vi åka och handla lite småsaker hade vi tänkt, skönt att bara komma i väg en liten stund tillsammans. I kväll ska jag på möte, kan ju säga att jag inte är så sugen på att gå på ett 2 timmars möte (minst). Vi är inte speciellt effektiva.

Kollade precis efter och mitt uppsatsämne i historia har blivit godkänt, skönt det med. Det är bara en B-uppsats men den tar ju ändå sin tid.

Hoppas ni liksom vi får en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0