Snygga bortförklaringar

Har läst en del andra bloggar angående gårdagens melodifestival och att en låt liknande andra låtar som redan är gjorda. Ja ja det är Star pilots låt jag menar, läste i dagens Aftonbladet att de, Star Pilots, hävdade att det bara var en slump att det var så att deras låt liknade en rad andra låtar. Denna bortförklaring är ju snygg men den snyggaste bortförklaringen tycker jag ändå Vanilla Ice står för när han förklarar skillnaden mellan sitt intro till Ice Ice Baby och Under pressure av Queen. Han förklarar det ungefär så som att hans låt är ding ding didiling ding ding medan Queens är dong dong dodidong dong dong, jaja ni fattar om ni inte fattar tror jag säkert bortförklaringen finns att hitta på You Tube.

 Bowie & Mercury gjorde Under pressure

  Vanilla Ice har ett intro som inte låter riktigt likadant ( enligt honom själv) Men det låter allt bra likt.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Semelfesten var nog bara sorlig för vår semel fantast, jag själv blev bara nöjd över att få äta en hembakad, nygräddad semla, det händer ju inte alla dagar. Blev det melo igår?

2009-03-01 @ 22:54:10
URL: http://bodil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0