Sammanfattning

Oj! Det är någon som tittar in här med jämna mellanrum.

Jag skall försöka göra en sammanfattning med hjälp av bilder på lite saker som har hänt på sista tiden.

 Som jag skrivit innan så hade jag 5 Afrikanska jättesnäckor. Anledningen att jag skriver hade är att de har förökat sig så nu har vi 79 st. Min fråga blir då; Är det någon som vill ha Afrikanska jättesnäckor så hör av er!

 Trainer; Som jag också sagt innan så vann jag en cykel under årets Tour the France. Jag har nu köpt en trainer till den. Vad är då en trainer? Jo det är ett träningsredskap som jag sätter fast cyklens bakhjul i och på det sättet kan jag cykla inomhus, kort sagt det blir som en sorts motionscykel.


  Ludvig har blivit 1 1/2 år. Han är en liten söt och go kille som springer rundor här hemma. Han har också börjat på dagis.


 Höst: Det är, som inte kan ungått någon, höst nu, den som missat det ligger illa till i allafall om man bor i detta landet. Det är positivt att det är höst för dels så blir jag ett år äldre och så blir det kortare tid tills det är vår igen.

 Elegant Machinery: Förra helgen spelade Elegant Machinery här i byn, det är 4 år sedan sist och de är fortfarande lika bra. Det var en riktigt bra kväll i den hederliga synthens tecken. 


Det var en väldigt kort sammanfattning, men hoppas den eller de trogna som tittar in på denna sidan i bland ändå fick något lite underhållande att läsa, i allafall måste det vara en överraskning att jag överhuvudtaget skrivit något.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0