Små grodorna, små grodorna...

Förra helgen var vi i Kristianstad på reptilmässan Expo syd. Där var massa roliga djur och minst lika många roliga människor. Där fanns mest ormar, spindlar och ödlor men också några av de djuren jag sökte nämligen grodor. Efter mycket funderande blev det två stycken Dendrobates Auratus som fick följa med hem till vivariet. Sedan inskaffades det mat till dessa två också, bananflugor sådana som de flesta försöker bli av med köpte jag, nja de jag köpte är ju vinglösa så de flyger ju inte så mycket.

  En av grodorna som införskaffades.

 Jag på min nya cykel. Visst ser det effektfullt ut med den suddiga bilden, kan dock meddela att det inte har något med hastigheten på cyklisten att göra.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det var på tiden med ett nytt inlägg!!



Puss!

2009-09-07 @ 09:36:46
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Sofie

Det var ett tag sen här uppdaterades. Dags att börja blogga igen?



Sv. Ja, äpplen är bra att ha i trädgården.. men det blir gärna lite för mycket, man hinner inte göra något med alla och det är lite trist. Ett år hade jag hela frysen full med äpplemos.. ska nog ta och göra lite i år me.

2009-09-07 @ 18:36:23
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0