Expo syd 2010

Nästan ett år sedan sist, en lagom frekvens på mitt bloggande tycker jag. I dag så har vi varit på Expo syd 2010 i Kristianstad. Liksom förra året blev det två grodor, Dendrobates Auratus, så nu har jag 4 stycken.

 Dendrobates Auratus


När jag kom hem stannade jag för att spela fotboll, blivit två matcher denna veckan. Ser det som bra intervallträning sedan är det kul också. Annars har det blivit lite backträning och något tempopass i veckan. I morgon är det distans som gäller.



Nu återstår att se hur lång tid det är tills jag skriver nästa inlägg här, troligtvis inte ett år men man vet ju aldrig.



Kommentarer
Postat av: Josefine, Blåeld

Nej, du får skriva lite mer regelbundet så att jag har något att läsa! Puss!

2010-08-28 @ 22:16:22
URL: http://blaeld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0